Dag 11 - Mina syskon

2010-12-16 @ 10:16:21
Jag har tre bröder. En storebror på pappas sida och två lillebrorsor som är tvillingar på mammas sida. 
Min storebror heter Kim, han är 18 år alltså är han född 1992. Han har en annan mamma och hon har barn med en annan kille (inte pappa) och dom två fick tvillingtjejer så min storebror har mig + två andra (precis som jag).
Kim bor bara hemma hos pappa av olika omständigheter. Han jobbar som telefonförsäljare och går i skolan på Kungsholmen i Nackademin city (?) i tredje ring. Vi har inte gjort annat än att bråka under hela våran barndom, han är världens värsta retsticka. Han är en sån som går en på nerverna verkligen, det är inte bara jag som tycker det. Han är oftast glad. Han tänker mycket på hur han klär sig och är en riktig brudmagnet.

Min ena lillebror heter Alexander, han är 11 år alltså född 1999. Han är den som är mest lik mig till utséendet och på sättet av mina syskon. Han kan vara skitrolig och vi har oftast jättekul tillsammans. Han går i Tungelsta skola och verkar trivas hyfsat bra där men det är väl för han har bra kompisar där. Han spelar innebandy i Tungelsta också, deras lag är rätt dåligt tror jag men vad jag vet så är Alex jätteduktig (stolt man blir). Han har en tendens att prata lite för mycket och om fel saker. Han har en tjej fast jag kommer inte ihåg vad hon heter.
-
Min andra lillebror heter Dennis, eftersom att dom är tvillingar så är dom lika gamla och sysslar med ungefär samma saker. Den största skillnaden på dom är att Dennis är sjukt tyst av sig till skillnad från Alex. Dennis är tyst om allt, jag tror jag skulle kunna säga vad som helst till honom och det skulle stanna där. Han spelar också innebandy. Dom bor varannan vecka hos sin pappa på Tyresö Brevik. Dom har också ett annat syskon, en liten bebis som heter Alvin som deras pappa har med hans "nya" tjej.
Jättegammal bild men det fanns inga bra andra bra på båda två. Flickan i mitten är min mammas ex dotter.

Kommentarer
Postat av: Ande mr x

Dom håller iaf på rätt lag!

2010-12-16 @ 22:15:31
Postat av: Kerry Wiklund

Hejsan Kerry heter jag och är kollega med Kim. Trodde aldrig att han kunde ha en så vacker syster! Skulle inte i mina vildaste fantasier tro att du är släkt med det fanskapet! Får jag bjuda ut dig på en romantisk middag?

MVH KERRY DON JUAN WIKLUND

2010-12-17 @ 10:54:50
URL: http://www.kritaen5a.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback