Brand i gränderna

2010-12-18 @ 02:52:15

Kom precis hem från Ande. Mamma körde mig dit så jag var väl där runt 21.30. På vägen dit mötte vi en ambulans och 5 minuter efter mamma hade släppt av mig så ringde hon och berättade att det var sex hus i gränderna i Tungelsta som brann så jag gick in på Expressen.se och det ser inte så jättetrevligt ut. Läs mer om det här. Gränderna ligger ungefär 2 km från mig så om jag inte uppdaterar imorgon så vet ni varför.

Hemma hos Ande kollade iallafall jag,han och MarkelThe Town iallafall, den var bra men jag somnar alltid när jag kollar på bra filmer som man verkligen inte vill missa så jag missade lite av slutet. Rekommendrar filmen iallafall!

Jag tog en taxi hem så jag bad honom svänga förbi gränderna så man fick kika lite, åkte förbi där vid 02.20 kanske och då rök det fortfarande så det brinner nog fortfarande lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback