30

2010-12-20 @ 20:34:24
Äter cheesballs, det är nog det godaste som finns i hela världen. Ska nog ta ett eller två glad cola också. Det blir dubbelpass på gymmet imorgon, då slipper jag ha ångest för det här i framtiden.

När jag skulle åka från Farsta så var tåget 30 minuter försenat så jag hade ingen lust att hoppa av i Handen och gå till gymmet för då hade jag antagligen aldrig kommit därifrån. Åkte istället och mötte Niklas i vh och fick min dator sen åkte jag till mammas jobb och var där en stund. Hon jobbar med utveckligsstörda, jag har blivit kär i en tant där. Hon är så söt! Hon målar tavlor och hon är sjuuukt duktig. Nästan så jag borde ha fotat men vet inte ifall man får göra det där inne. Jajaja! Om en halvtimme börjar det en mördarserie så ska kolla på den.
gammal bild

Kommentarer
Postat av: Emilianlily

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-02-17 @ 14:25:18
URL: http://emilianlily.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback